top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תיורם בן דהן

איך לבחור סיגר? המדריך להתאמת הסיגר מומלץ לפי נסיון המעשנים, התקציב, הטעם והאישיות

כל מי שרוצה להתחיל לעשן סיגרים מכיר את הסיגר הקובני בעבודת יד ורוצה להתחיל בו. כאן יש אבל גדול. כדי להגיע להנאה מקסימלית אין קיצורי דרך. להתחיל בסיגר קובני יוקרתי זו תהיה שטות, שלא תאפשר לך הנאה מושלמת ובזבוז של סיגר יקר. התאמת הסיגר לניסיון, לטעם, לתקציב, לאישיות ואפילו לאלכוהול זו אומנות! יורם מגלה את כל הסודות והשאלות שהוא מגשש לפני שהוא ישלוף את הסיגר מהיומידור וייתן לך לנסות.

חנות אש טבק וסיגרים ויורם בן דהן מומחים בעישון סיגרים מסיגר קובני בעבודת יד ועד סיגר תעשייתי

שאלון בחן את עצמך להתאמה מקסימלית בין המעשנים לסיגרים


הגודל של הסיגר כן קובע, ובעיקר ההתאמה למידותיך

רוב האנשים יודעים שהם רוצים להיכנס לפוזה של הסיגר, ולהחזיק בסטייל סיגר יוקרתי בין האצבעות. מעטים יודעים עם איזה סיגר הכי כדאי להתחיל לעשן, באיזה גודל וכמה זמן לפנות לעישון הסיגר כדי שלא להפסיק סיגר באמצע.

האמת, אין סיגר אחד שהוא הכי טוב למעשנים מתחילים, אלא זה עניין של התאמה בינך לבין הסיגר.

התייעצות אישית עם יורם תחסוך לך כסף ותאפשר לך להגיע להנאה מהר יותר. יורם הוא כמו הויקיפדיה של תרבות הסיגרים, בעל הבנה ברזי עולם מעשני הסיגרים. התאמת הסיגר למידותך זו אומנות.


מה חשוב לך יותר הפוזה של הסיגר או ההנאה מהעישון?

בחנות אָש לא ידחפו לך סיגר קובני יקר ויוקרתי, אם עדיין אין לא הגעת לבשלות ולניסיון בעישון סיגרים. מעשנים מתחילים יתקשו להגיע להנאה מלאה מסיגר קובני בעבודת יד. כמובן שאם חשוב לך להחזיק בסטייל בין האצבעות סיגר קובני יוקרתי עם חבק (בנדרולה) של קוהיבה, כסמל סטטוס - לא נעצור אותך. ליורם אכפת מהחוויה שלך ולכן ימליץ לך דווקא על סיגר תעשייתי זול ופחות נחשב, אך מתאים למתחילים.


בסיגרים אין קיצורי דרך! מה הניסיון שלך בעישון סיגרים?

כדי להגיע להנאה מלאה יש דרך:

סיגרים זה עניין רציני הדורש סבלנות - אם לא עושים את הדרך אפשר לשלם יקר ולא להינות מהחוויה.


סיגר לכל כיס, כמה כסף יש לך להשקיע בסיגרים?

שאלת התקציב גם רלוונטית להתאמת הסיגר למעשנים. סיגר נתפס כחוויה יקרה ואקסלוסיבית למעמד הגבוהה. זה נכון, אבל יש גם סיגרים זולים שמתאימים בעיקר למעשנים מתחילים.

אלו מדרגות המחירים של הסיגרים:

  • הסיגרים התעשייתיים בעבודת מכונה הם הכי זולים - 5 ₪ עד 10 ₪ לסיגר.

  • הסיגרים מהקריביים מהרפובליקה הדומיניקנית, מהונדורס ומניקרגואה הם במחירי ביניים - 15 ₪ עד 55 ₪ לסיגר.

  • סיגרים קובניים בעבודת יד הם היקרים ביותר, בין 55 ₪ עד 350 ₪ לסיגר וגם יותר, תלוי במותג.



סיגר זה עניין של ארומה, מה הטעם שלך?

כדי לקלוע בול ולהתאים לך את הסיגר, שאלת הטעם מרכזית בשידוך בינך לבין הסיגר. אם יש לך ניסיון קודם בסיגריות, זה מידע חשוב שייתן רמז לטעם הסיגר המבוקש. אגב, הרבה ממעשני הסיגרים לא עישנו מימיהם סיגריות.

בטעם הסיגר גם יש קטגוריות:

  • טעם חזק יש לסיגרים הקובניים בעבודה יד. לא פלא שמגיעים אליהם רק מעשנים מנוסים.

  • חוזק בינוני, יש לסיגרים הדומיניקנים, מהונדורס ומניקרגואה.

  • טעם חלש יש לסיגרים התעשייתיים. בסיגרים שמכינים בעבודת מכונה יש גם מגוון טעמים: דובדבן, וניר, ארומתי, קפה, מתוק ושוקלד.


פסיכולוג טבק, איך להתאים את הסיגר לאישיות?

יורם בן דהן הוא כמו פסיכולוג של טבק, שמטפל באמצעות סיגרים. יורם יקשיב לך, יברר איתך על איזה צורך העישון "יושב" ומה הציפיות שלך מהסיגר? בשיחה יורם יקלוט אותך וידע להתאים את הסיגר לאישיות שלך. בצניעות, יורם מבין בסיגרים, באנשים ובהתאמה מושלמת ביניהם.

יורם ייתן לך לנסות ולנסות עם אספרסו או אלכוהול וסמול טוק כמו בלאונג' או פרלמנט ממוסד. הרגעים בחנות אָש הם כמו פאוזה מהעומס היום יומי. ליורם חשוב שהלקוחות יהיו מרוצים מהחוויה ויעשה שמניות כדי לפצות ולדייק בהתאמת הסיגר.


שורה תחתונה

התאמת הסיגר למעשנים זה עסק רציני למבינים. יורם הוא אותוריטה בעולם העישון ובקי בכל תרבות הסיגרים. ליורם לא באים רק בשביל הסיגר וכל האביזרים, אלא בשביל החוויה.

החברים מהפיצה ליד אומרים "טעית במקצוע אתה פסיכולוג של אנשים". תכ'לס, לעשן סיגר זה שעה וחצי של הקשבה. יורם יתאים לך את הסיגר לפי הניסיון, התקציב, הטעם והאישיות.

אגב, את האלכוהול מתאימים לסיגר ולא להפך :)

ייעוץ מקצועי וקשוב יאפשר לך להגיע להנאה מהר יותר בלי לבזבז כסף.

רוצה אבחון סיגר מקצועי?רוצה המלצה על סיגר איכותי?



0 תגובות
bottom of page